Ovo sigurno niste znali!
Logo modne marke odnosno bredna je nešto što odjeću koju nosite čini prepoznatljivom, a nažalost u današnje, moderno vrijeme, postao je i statusni simbol.
Međutim, interesantno je da se logo brenda uvijek nalazi na lijevoj strani odjeće, a izuzetak su one velike oznake preko cijelog odjevnog komada.
Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci da je na tom mjestu, logo brenda najupečatljiviji.
Studije pokazuju da kada se rukujemo sa nekim, prvo gledamo u njegovu lijevu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni dio grudi.

Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se također nosili na lijevoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.
Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvijek nalaze u gornjem lijevom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa lijeva na desno, piše tuzlanski.ba.

Prema studiji Nelsen Norman Grupe zaključeno je da se korisnici više sjećaju marki kada se logotipi stavljaju na lijevu nego na desnu stranu.