Svjetska moda je definitivno prigrlila sve tipove ženske ljepote, a najuticajniji promoter plus sjaz izgleda je ona Ešli Grejem koja je svojom pojavom dobila niz komplimenata i brdo lajkova na Instagramu, ali je izaziva i oprečne komentare.
Ešli je prošlog ljeta na plaži u Majamiju snimila novu modnu kampanju “Vinatage Car” u jednodijelnom kupaćem kostimu.
Pokazala je svoje obline, celulit, sve ono što svjetska moda danas prihvata kao paramter ljepote. Ravnopravnost u modi i na polju ljepote je za svaku pohvalu. Kada se samo sjetimo perioda kada je jedino mršavim djevojakama bio dozvoljen ulazak na pistu…
Baš kao što je anoreksičan izgled bio pogrešan ekstrem vitkosti, tako se i sada zanemaruje briga o tijelu pa promovisanje plus sajz ljepotica sve više liči na promociju gojaznosti.
Griješi se i u samom načinu promovisanja oblina. Zar vam ovo liči na “običnu” modnu sliku?
Da promocija plus sajz izgleda nije 100 odsto “ispravna”, smatraju i kritičari Ešli Grejem koji idu u korak sa onima koji je hvale. Kritičari poručuju da ona samo žene dovodi u zabludu da vjeruju da se ne treba boriti protiv viška kilograma.
Pogledajte još njenih fotografija: