Rokenrol kao forma uvijek je nekako prirodno išao u okviru onog svetog trojstva seksdroga-rokenrol i predstavljao jedan od vidova buntovnog hedonizma. Prepričavane su (i preuveličavane) rokerske orgije gdje su dugonoge ljepotice služene u, za srce, opasnim količinama, a o broju žena koje je ovaj ili onaj roker imao ispredane su bajke i nerijetko su obični smrtnici dolazili u priliku da sa zavišću raspredaju priče o (seksualnim) prednostima baratanja gitarom.
U prilog činjenici da u mnogim glavama gitara i dandanas predstavlja falusni simbol govori i izjava najčuvenijeg rokera neženje Gorana Bregovića da se ovim poslom i počeo baviti zato što je tako imao sto posto veće šanse kod curica. Međutim, ukoliko čovjek malo bolje proanalizira tu našu mačorok populaciju, mogao bi doći do gotovo zapanjujućih rezultata…
Bregovićeve avanture
Ostalo je svega nekoliko nesalomivih pobornika momačkog života. Goran Bregović se i dalje ne prodaje i čini se da nisu bez osnova priče o njegovoj neumornoj aktivnosti na ljubavnom planu.
Još kao vrlo mlad okušao je sve prednosti i mane bračnog života da bi ubrzo ponovo stekao momački status i iz te zajednice sačuvao jedino kćerku koja je danas skoro djevojka pred udaju, a tata Bregović i dalje vrlo uspješno svoje usluge nudi sedamnaestogodišnjakinjama, da bi to tek tu i tamo prekinuo ponekom malo zvučnijom vezom s damama naše estrade.
Nikada nije javno potvrđeno, ali pričalo se i to dosta intenzivno da uz njegovo treba vezati imena Lepe Brene, Marine Perazić, Alke Vuice, a dosta ozbiljno je bilo i s Ljiljanom Ticom. Nepošteno bi, naravno, bilo ne spomenuti njegovu dugogodišnju vezu sa Dženanom Sudžukom, koja ga je pratila i na krstarenju preko Atlantika i koja se svako malo pojavljuje u njegovom društvu.
Za razliku od Bregovića, drugi znani sarajevski neženja Zdravko Čolić krio je svoje veze kao guja noge. Oni koji ga bolje poznaju spremno tvrde da se nije nimalo libio zabaviti s djevojkama (znanim i neznanim), ali ako bi bio siguran da će to ostati daleko od očiju javnosti. Kako nekada, tako je i danas.
Njih dvojica su zapravo posljednja dva Mohikanca svoje generacije koji su ostali dosljedni rokerskom poimanju slobode. Ostatak se ili poženio ili ima ozbiljne veze. I, ruku na srce, sve njihove životne saputnice odigrale su ne malu ulogu u stvaranju jugoslovenske rockscene.
Tako je činjenica da je nakon Borine ženidbe došlo do znatnih promjena u “Ribljoj čorbi”. Javna je tajna da je njegova Gaga imala znatnog utjecaja na mnoge odluke koje su bitno utjecale na sudbinu benda, a nepobitno je i to da Gagu možemo iza scene vidjeti na svim “Čorbinim” koncertima i Borinim nastupima. Slučajno ili ne, ali od tog trenutka počinje i lagana kreativna kriza u “Ribljoj čorbi” koja je (uz povremene sjajne momente) dovela “Čorbu” tamo gdje se danas nalazi.
Uz blagoslov supruge
Priča se da njena uloga nije zanemarljiva u situaciji oko Bajaginog odlaska iz grupe. A zanimljivo je da je taj odlazak koincidirao i s početkom Bajagine veze koja evo punih devet godina traje sve do danas.
S tom razlikom što je Bajagina Ema djevojka iz sjenke koja jest Momčilova životna suputnica, ali koja se dobro čuva da od toga ne napravi medijsku halabuku. I uz još jednu napomenu, od kada je s njom, Bajaga je i te kako kreativan.
I Balaševićev brak datira od početka osamdesetih.
Olivera Balašević je vjerojatno najeksponiranija među ženama rokera i danas smo već svi navikli na njeno neizbježno prisustvo uz Balaševića tako da mnogima danas to izgleda kao normalna i prirodna činjenica i (bez ikakvog ironiziranja) danas je Balaševića teško zamisliti bez nje.
Pogotovo što se po mnogim pokazateljima da zaključiti da ona u Đoletovom životu, pored životne ljubavi, igra i ulogu svojevrsnog supervizora koji je uspio da kanališe i racionalizuje Balaševićevo momačko rasipanje energije i talenta.
Nešto slično je napravila i gospođa Stefanovski koja je svog Vlatka privikla na, za njega do tada nepojmljivo, obiteljsko gnijezdo, a odnedavno i na ulogu oca. Ne tako direktno kao Olivera na Balaševića, ali na jedan posredniji način ona je grupu “Leb i sol” dovela na jedan novi kurs s posljednja dva albuma koja mnogi smatraju najboljim ostvarenjima ove grupe. Najisplativiji sigurno jesu. Vlatkove kompozicije prije ženidbe nisu postizale ni upola takav efekat. To su one o kojima se zna.
Međutim, postoje i žene za koje javnost i ne zna da postoje.
Takav je slučaj sa suprugom Huseina Hasanefendića koji se godinama javnosti predstavljao kao momak, a zapravo je sretno oženjen čovjek i otac dva malodobna djeteta.
Slično se dešavalo svojevremeno s Alenom Islamovićem. Radi bolje prođe posljednja dva albuma “Bijelog dugmeta” njemu je sugerirano da kaže kako nema ozbiljnu vezu, a siroti Alen je tada već bio oženjen, a u međuvremenu je pristiglo i potomstvo.
Naštimana veza
I Tifi je svojevremeno sugerisana slična stvar, ali on nije tek tako htio odustati od svoje Ljilje. I to je najizrazitiji primjer na koji način žena u životu jednog rokera može da odigra najpozitivniju moguću ulogu.
Sve ono što će Tifa jednom postići, a zaslužuje da postigne, dobrim dijelom može da se uknjiži i na konto njegove djevojke. Žene znaju biti korištene i u propagandne svrhe, pa i čitave porodice. Rokeri se slikaju u obiteljskom krugu za obiteljske magazine i predstavljaju se kao pravi obiteljski ljudi.
Recimo, Hari Varešanović, koji se za brojne ženske magazine slikao sa svojom suprugom i kćerkom, kao pravi “obiteljski” čovjek koji je u toku prošle godine sastavio punih dvadeset dana u obiteljskom krugu. A malu Nađu publika je imala prilike vidjeti i u spotu za numeru “Prsten i zlatni lanac”. I Hari kao pravi “pater familias” ne bi ni za što na svijetu dao ženski dio svoje familije, ali se šuška da sam ne preza od izvanbračnih izleta. Dosta buke su izazvala nagađanja oko njegove eventualne romanse s Doris Dragović, što je Hari, naravno, demantirao.
Slučajno ili ne, ali ova afera je plasirana neposredno pred pojavljivanje prošlog albuma “Volio bih da te ne volim” i bog me ne može uvjeriti da mu nije podigla tiraž. Ima i obitelji kao što je ona Dine Dervišhalidovića koje žive na jedan izvanestradni uobičajeni način i drže se daleko od očiju javnosti.
Oni mlađi još se u principu drže izvan braka, ali ni oni nisu skloni uobičajenom rokerskom principu “udaranja recki”. Neki kao Dino Dvornik već su u bračnim vodama, dok drugi imaju sklonosti više ka ozbiljnim vezama nego ka avanturama.
Među ove spadaju Zlatko Arslanagić i Dražen Žerić, dva najeksponiranija člana “Crvene jabuke”, zatim Saša Lošić, pa nešto stariji Jura Stublić. Dok s druge strane imamo ljude poput Srđana Jevđevića, Pave iz “Orkestra” ili Zije Rizvanbegovića, koji intenzivno uživaju u blagodatima momačkog života rokenrol zvijezde.